Reklama

"FOCUS"

niemiecki tygodnik informacyjny, zał. 1993 w Monachium przez H. Burdę z myślą o przełamaniu monopolu "Der Spiegla" (55. próba, pierwsza udana); bogato ilustrowany, o rozległym profilu zainteresowań (od kwestii politycznych, przez gospodarcze, naukowe, przyrodnicze, kulturalne, po rodzinne, poradnicze, hobbystyczne itp.); stroni od materiałów krytycznych i historycznych; język prosty, precyzyjny, przystępny; adresowany do pokolenia 30-latków; nakład 764 tys. egz. (2002), objętość ok. 300 stron; własność wydawnictwa .

Reklama

ogólnopolski, bogato ilustrowany miesięcznik, wydawany od 1995 przez wydawnictwo Gruner+Jahr Polska; popularyzuje wiedzę na temat świata ludzi i zwierząt, cywilizacji i techniki przyrody i nauki, przygody i rozrywki; średni nakład sprzedany: 178 tys. egz. (2001).

Podobne hasła:

Encyklopedia Internautica
Reklama
Reklama
Reklama