Reklama

międzynarodowe organizacje kulturalne

organizacja pozarządowa rozwijająca działania w sferze kult., łączy

Reklama

w międzynar. skali twórców, hobbystów, popularyzatorów różnych dziedzin. Wśród tego typu organizacji są m.in. Międzynarodowa Rada Muzyki (ICM), Europejskie Stowarzyszenie Festiwali Muzycznych (EAMF), Federacja Międzynarodowych Konkursów Muzycznych (FJMC), Międzynarodowy Instytut Teatralny (ITI), Międzynarodowe Stowarzyszenie Sztuk Plastycznych (IAA), Międzynarodowe Stowarzyszenie Krytyków Sztuki (IAAC), Międzynarodowy Instytut Literatury Dziecięcej i Badań Czytelnictwa (IICLRR), Międzynarodowe Stowarzyszenie Własności Intelektualnej (IIPA), Międzynarodową Federację Klubów Filmowych (IFFS). Najbardziej znaną organizacją rządową, działającą w systemie ONZ w sferze kult. jest UNESCO.

Podobne hasła:

Encyklopedia Internautica
Reklama
Reklama
Reklama