Reklama

zabawki dzieciece

(children toys)

mikroprocesory coraz czesciej znajduja zastosowanie jako uklady sterujace lalkami, misiami, samochodzikami zbudowanymi z klocków Lego itp. Rosnie asortyment komputerowych "gierek", tj. prosciutkich, by nie powiedziec - prymitywnych, jednoukladowych gier komputerowych, montowanych w pudelkach kieszonkowych wymiarów. Przykladem wirtualizacji zabawek moze byc japonski T a m a g o t c h i, popularnie zwany "jajem", czyli abstrakcyjny "zwierzak", którego "funkcje zyciowe" sa symulowane za pomoca napisów wyswietlanych na miniaturowym ekranie; mozna sie nim "opiekowac" (a takze np. "zaglodzic"). Odmiana komputerowej zabawki-przytulanki jest F u r b y (Furbis), kosmata lalka o wygladzie (!) gremlina, symulujaca emocje i uczucia. Elektroniczna swinka B a b e sypia miedzy 21 a 6 rano. Basn Andersena o mechanicznym slowiku spelnia sie na naszych oczach. Jakie bedzie jej zakonczenie w tym przypadku? Elektroniczne z.d. sa jednak najczesciej przebojami jednego sezonu. Zob. tez syntezator, Lovefinder, www.e-Toys.com.

Reklama

Podobne hasła:

Encyklopedia Internautica
Reklama
Reklama
Reklama